9 Aralık 2010 Perşembe

gidenler

gidişin yakmıyor canımı aslında.. alıştım yüreğim gidişlerine sadece beklemekten sıkıldım her gidişinde benden bişiler götürmenden yoruldum.. ayrılık inan canımı yakmıyor ben beklemeye alıştım ellerini.. bu gece sabah olur mu sevgilim? bu gece sabahı görmeye yeter gönlüm.. nasıl güzel uyuyosundur pamuk pamuk olmuştur tenin.. nasıl unutacaksın ellerim, gözlerimi, sesimi, gülüşümü sen bende bir şeyler bıraktın da ben sende bırakmadım mı sanıyorsun?? bir benim mi unutmak için caba göstermem gerekecek sen nasıl unutacaksın beni.. sen beni ömrünce unutamayacaksın çünkü giden sensin arkanda bıraktığın beni nasıl unutacaksın?? her köşe başında ahımı duyacaksın nasıl unutabileceksin beni.. hep arkada kalan mı acı çeker sanıyorsun..gidenler nasıl bir sevgiyi bıraktıkları için başka kollarda mutluluğu bulamadıklarında nasıl pişman olacaklar.. gidişin canımı yakmıyor aslında çünkü en az benim kadar sende acı çekiceksin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder